Hogyan kezdődött?
Cégünk, a REMCO Realty Management Company Kft. 2013-ban alakult. Első ingatlanegyüttesünkben, a Nagy Lajos király útján kezdetben csak kereskedelmi ingatlanokra fókuszáltunk – üzlethelyiségekre, irodákra, raktárakra –, melyeknél a funkcionalitásra helyeztük a hangsúlyt. Bérlőink üzleti igényeinek kiszolgálása, ügyfeleik mindennapjainak megkönnyítése volt a cél. Az áruknak tágas rakodóhely, a munkához csendes iroda, az autóval érkezőknek ingyenes parkolóhely…
Már a kezdetektől fogva a mi szakembereink látták el a helyiségek karbantartási, javítási, állagmegóvási feladatait is, bérlőinknek e szolgáltatásokkal biztosítottuk, hogy csak saját vállalkozásukra kelljen koncentrálniuk.
Mindenki ismeri az angolszász ingatlanosok három szóból álló hitvallását: „Location, location, location”. Saját ingatlanaink kiválasztása és modernizálása során ehhez az alap elváráshoz hozzáadtuk a „minőség, minőség, minőség” követelményt is. A REMCO ezen hitvallása apránként egy olyan jövőképet formált meg bennünk, amelyben a tér felosztásától és a design tervektől kezdve a hétköznapi berendezéseken és szolgáltatásokon át a luxus tartozékok beszerzéséig minden döntésünk célja, hogy a régiből újat, a jóból kiválót, a rövid életűből tartósat alkossunk. Nem egyszerűen helyiségeket akartunk bérbeadni, hanem olyan ingatlanokat, ahol jó dolgozni, amik valóban hozzájárulnak a vállalkozások sikeréhez.
2014 során világossá vált számunkra, hogy Magyarországon ilyen szellemben kialakított és fenntartott béringatlanokat nem csak vállalkozók keresnek: sokak számára fontos, hogy a szabadidejüket, az életüket is ilyen, minőségi, innovatív ingatlanokban tölthessék. Ők elvárják, hogy a hétköznapi pihenés, kikapcsolódás, szabadidő helyszíne is kielégítse minden igényüket: nem bérleményeket, hanem bérelhető otthonokat keresnek.
2015 elején létrehoztunk egy leányvállalatot, a REMCO Apartment Kft.-t, amelynek egyedüli feladata, hogy az otthonbérlésre fókuszáljon. Ezzel elindultunk a lakóingatlanok piacán, és otthonbérlési szolgáltatást kínálunk mindazoknak, akik bérelt lakásukba belépve azt akarják érezni, hogy hazaértek.
Történetünk e ponttól kezdve felgyorsul: hihetetlen sebességgel haladunk a kezdetekkor megálmodott jövő felé. 2014-ben megvásároltuk a Telepes utcai ingatlanegyüttest, melynek rögtön bele is vágtunk az átalakításába. A lakásokban felszámoltuk a régi, korszerűtlen elrendezésű tereket, s helyette olyanokat alakítottunk ki, ahol a funkcionalitás, a praktikum és a design találkozik a Magyarországon népszerű trendekkel. A pozitív visszajelzések után 2015-ben a tervezés, 2016-ban pedig már a kivitelezés szintjén elkezdtük mindezt a filozófiát a Nagy Lajos király útján is megvalósítani: stílusos külső és belső, kényelmes hétköznapok, teljes körű szolgáltatás.
Ez most a REMCO: üzlethelyiségeket, irodákat, raktárakat, és legfőképpen otthonokat bérelhet tőlünk úgy, hogy azok az Ön igényeit maximálisan kiszolgálják.
Bérlőink elégedettségének, és ebből adódó jó hírünknek köszönhetően ingatlanaink ritkán állnak üresen. Mégis arra bátorítjuk az érdeklődőket – Önt is –, hogy keressenek meg minket bátran, és figyeljék honlapunkat, és legyenek az elsők között, akik kínálatunk bővüléséről, vagy meglévő otthonaink, üzlethelyiségeink üresedéséről értesülnek!
Kereskedelmi ingatlant vagy otthont bérelne, és igénye van a szép enteriőrre, a gondozott környezetre, a problémamentes, kényelmes hétköznapokra?
Kattintson ide, és vegye fel velünk a kapcsolatot: otthonbérlet és kereskedelmi ingatlan Zuglóban
Szolgáltatásaink
- Zuglóban, Budapest folyamatosan fejlődő, szépülő városrészében kínálunk igényes, modern, stílusos ingatlanokat.
- Tudjuk mi a különbség lakás és otthon közt – saját tulajdonú ingatlanainkban teljes körűen kiszolgáljuk bérlőink igényeit.
- Célunk, hogy a bérlés során Önnek semmivel se legyen gondja: a karbantartás, állagmegóvás a mi feladatunk, ahogy a kertről és a közös területek tisztán tartásáról is folyamatosan mi gondoskodunk.
- Lakásaink állapotát rendszeresen ellenőrizzük, az esetleges hibákat javítjuk, és ha valami elromlik, Önnek csak jeleznie kell telefonon, vagy online űrlapunkon. Saját szolgáltató partnereinkkel együttműködve 24-48 órán belül elhárítunk minden hibát.
- Hiszünk a kölcsönös bizalomban, és hiszünk abban, hogy az Ön elégedettsége a mi üzleti sikereink kulcsa.